FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

     Samåkning 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Samåkning


Till
översikten
Bergstaigasångare, större piplärka, mongolpiplärka m.m

Jan Hellström     



Är det någon som tänker sig neråt Halland t.ex. imorgon 21/1 och som har en plats över i bilen? Hör gärna av dig till mig på tfn 031-52 35 83/Jan Hellström

2008-01-20 08:01:12


Magnus Eriksson     



Hur gick det med denna resa. Är själv väldigt sugen på idén och det verkar ju som om de flesta av fåglarna är kvar fortfarande.
Funderar på att ta ledigt en dag kanske i slutet av denna vecka (den som börjar imorgon den 28) eller nästa vecka (beror lite på vad som händer på jobbet)

Då hyr jag en bil och drar iväg ner mot Varberg för att besöka olika intressanta platser (med utgångspunkt från svalanrapporter). Vore kul om någon mer erfaren (eller intresserad) känner för att följa med, ideal är väl att man blir 2-3 pers i bilen.

Någon som är intresserad?

2008-01-27 22:20:25


Jan Hellström     



Nej resan har inte blivit av ännu eftersom ingen hört av sig. Jag är fortfarande intresserad. Hör gärna av dig på telefon i förväg.

2008-01-29 21:05:05

 
Magnus Eriksson     



Fortfarande ingen som är intresserad? Vi får väl se om alla godbitarna redan blåst bort i stormen så kanske de inte är kvar nästa vecka. Men i vilket fall så kommer jag nog bege mig nedåt Varberg. Helst måndag men onsdag eller fredag kan gå bra också.

2008-02-01 00:08:09



Svara på
detta inlägg