FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

     Lokaler 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Lokaler


Till
översikten
Torslandaviken

Lennart Bogren     



Är det ngn som vet hur man kommer till Torslandaviken nu. Det verkar vara en ny vägbom uppsatt precis efter avfarten från Öckeröleden. Det är ju en vägbom även från andra hållet innan hamnen Torslanda lagun.

2009-08-23 22:39:41


Christer Cederfalk     



Hej !
Jag försökte också besöka Torslandaviken/Mudderdammen nu i helgen, men fann att GREFAB har satt upp en ny grind omedelbart efter golfklubben och att deena endast kan paseras med av GREFAB utfärdat kort. Grinden videoövervakas även.
Omedelbart t.h. om grinden finns begränsade parkeringsmöjligheter, men som jag fattade det hela kunde man inte ens pasera som gående utan kort.

2009-08-24 09:22:04


Björn Dellming     



Grinden vid golfklubben har varit där ett tag, men de andra två var nyheter? Hur länge har de varit där och är de alls öppna NÅN gång?

2009-08-24 23:13:34

 
Stina Thelander     



Kåre Ström har lovat ta kontakt med Hamnen för att höra om orsakerna till den nya bommen. För det är väl bara EN ny grind/bom?

Den är stängd hela helgerna, men öppen vardagar mellan två klockslag., som jag inte noterade, men jag tror det var rätt sent på morgonen man öppnade. Ungefär 06.30 eller så.
Och stängde ungefär 20:00.

Vet inte hur länge bommen varit där.

2009-08-25 07:18:46



Svara på
detta inlägg