FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

     Övrigt 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Övrigt


Till
översikten
Gbg-tolvan i T-landaviken

Niklas Aronsson     



Gott folk!

Det är ännu inte för sent att lägga in sig på Gbg-tolvan i Torslandaviken. Kan meddela att jag fortfarande är den ende av de cirka tio som lagt upp sina listor som har skådat kråka i viken. Alltså, chansen finns fortfarande att bräda Hasse Pingis som just nu innehar topposition.

Nu kör vi!!

2009-05-19 11:44:27


Johan Svedholm     



Vafan, hur kunde alla missa att lägga in kråka?!?

2009-05-19 14:03:19


Hans Börjesson     



Får nog ta på mig en del av skulden där då jag var först att lägga in arter och inte gick efter en artlista utan lade in arter direkt ifrån huvudet. De flesta använder nog funktionen "lägg in saknade kryss" vilket ju bara listar de arter som redan har lagts in av någon annan.


Har några arter till i rockärmen som jag "glömt" lägga in och som jag kommer klämma in den sista....;-). Skämt åsido så kan det nog vara värt besväret att dubbelkolla din lista mot en krysslista så att inte fler arter saknas.

/Hans

2009-05-19 14:35:14

 
Johan Svedholm     



Jag använder inte den funktionen, så jag kan bara skylla på att jag själv är dum i huvet.
Om ett par timmar hoppas jag i alla fall att skedstorken jag har beställt till viken ska dimpa in (den skickades visst fel först, men det ska tydligen vara åtgärdat nu).

2009-05-19 14:42:19



Svara på
detta inlägg